FANDOM

Botany Book (książka botaniczna) jest plikiem znajdującym się w drugim piętrze rezydencji w Resident Evil. Plik można znaleźć zarówno w oryginalnym Resident Evil, jak iw Resident Evil z 2002 roku, wewnątrz Biblioteki we wschodnim skrzydle posiadłości.

Treść Edytuj

„BOTANY BOOK

~ Zioła Medyczne ~

Jak dobrze wiecie, istnieje wiele roślin, które mają działanie medyczne. Od czasów starożytnych ludzie leczą rany i choroby, stosując różne rośliny.

W tej książce spróbujemy przedstawić trzy zioła rosnące wokół gór Raccoon i przedstawić przykładowe właściwości medyczne tych roślin.

Każde zioło ma różne kolory i różne efekty lecznicze: zielone odnawiają siłę fizyczną, niebieskie neutralizują toksyny, a czerwone zioło nie ma żadnego wpływu samo z siebie. Czerwone zioło jest skuteczne tylko wtedy, gdy jest mieszane z innymi ziołami.

Na przykład, jeśli wymieszasz czerwone zioło z zielem, które odzyskuje siłę fizyczną, efekt odzyskiwania potroi się. Można eksperymentować z tymi trzema ziołami, można tworzyć różne rodzaje leków, ale pozostawię praktyykę w Twoich rękach, ponieważ jest to najlepszy sposób na zdobycie prawdziwej wiedzy.