Resident Evil Wiki
Advertisement
Resident Evil Wiki

Hunter α (kod rozwoju: „MA-121”) można uznać za pierwszy w pełni funkcjonalny i dostępny na rynku odbudowany od podstaw B.O.W. produkowany przez Umbrella. Został stworzony przez wstrzyknięcie gadziego DNA do ludzkiego zarodka i podawanie t-Virus jako środka wiążącego. [MA-121α] przeszedł intensywne badania i rozwój w podziemnym laboratorium w Raccoon City.

Historia[]

Pierwszy model alfa został opracowany przez Alberta Weskera i Williama Birkina w Arklay Laboratory, które mieściło się pod posiadłością Spencera. Pomimo pozytywnych wyników modelu alfa, Umbrella kontynuowała badania w różnych wersjach Huntera, co doprowadziło do powstania kilku jego wariantów.

Biologia[]

Huntery miały ograniczoną zdolność do przestrzegania rozkazów, choć utrzymywały rozsądny poziom intelektu.

Choć Hunter IISweeper bardzo przypominają standardowy model α, różnią się one w pewien sposób. Tam, gdzie model α wydaje się mieć irysy w oczach, modele Hunter II i Sweeper mają świecące oczy i nieco bardziej muskularne ciała niż ich modele α.

W oryginalnym Resident Evil Huntery są bardzo szybkie, mogą biegać w kręgach wokół ofiary, jeśli znajdują się w niewielkiej odległości. Z biegiem lat spowolnili je, a huntery z RE Revelations były najwolniejsze. Jednak nadal są denerwująco szybkie i skaczą dookoła, aby uniknąć pocisków.

Advertisement