FANDOM

Nemesis.jpg
Nemesis-T Type był eksperymentalną formą mutanta korporacji Umbrella. Jego celem było udowodnienie, że zmutowana istota może być inteligentna.

Historia Edytuj

Europejski Oddział Umbrella Chemical Inc. pierwotnie stworzył Nemesisa jako pochodną projektu Tyrant, z uwzględnieniem na zwiększenie inteligencji i zdolności do przyjmowania rozkazów bez narażenia się na niebiezpieczeństwo. Przełom nastąpił wraz z odkryciem NE-virus T i związanych z nim NE-pasożytem Alpha. Ten pasożyt może zwiększyć zdolności nosiciela, pozwalając jednocześnie na prawie natychmiastową regeneracje wszystkich, nawet najcięższych obrażeń, w wyniku czego nosiciel jest podatny na gwałtowne mutacje. Istniały cztery modele Nemesis, opracowane przez europejski oddział. Jedna z nich wykazywała zdolność samodzielnego myślenia na wczesnym etapie rozwoju, lecz próbowała ucieczki, ale została zniszczona. Inteligencja pozostałych trzech była niepewna i zostali wyposażeni w inhibitory w celu wzmocnienia kontroli nad nimi - tak samo Umbrella kontrolował innych mutantów. Drugi model został wysłany do Raccoon City gdzie zginął podczas wybuchu, był to Nemesis-T02. Był to jedyny model, który przeszedł długi okres szkolenia. Nie wiadomo, co ostatecznie stało się z dwoma pozostałymi modelami.

Wygląd Edytuj

Nemesis jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobowości w serii Resident Evil. Jego ciało przeszywają ogromne macki, które służą mu do zatruwania organizmu jak i bezpośredniemu przebijaniu się przez ciało ofiary.Można u niego zauważyć również brak prawego oka, nosa i uszu.

Przypisy Edytuj