Resident Evil Wiki
Advertisement
Resident Evil Wiki

Nemesis.jpg.jpg

Nemesis-T Type był eksperymentalną formą mutanta korporacji Umbrella. Jego celem było udowodnienie, że zmutowana istota może być inteligentna.

Historia[]

Europejski Oddział Umbrella Chemical Inc. pierwotnie stworzył Nemesisa jako pochodną projektu Tyrant, z uwzględnieniem na zwiększenie inteligencji i zdolności do przyjmowania rozkazów bez narażenia się na niebiezpieczeństwo. Przełom nastąpił wraz z odkryciem NE-virus T i związanych z nim NE-pasożytem Alpha. Ten pasożyt może zwiększyć zdolności nosiciela, pozwalając jednocześnie na prawie natychmiastową regeneracje wszystkich, nawet najcięższych obrażeń, w wyniku czego nosiciel jest podatny na gwałtowne mutacje. Istniały cztery modele Nemesis, opracowane przez europejski oddział. Jedna z nich wykazywała zdolność samodzielnego myślenia na wczesnym etapie rozwoju, lecz próbowała ucieczki, ale została zniszczona. Inteligencja pozostałych trzech była niepewna i zostali wyposażeni w inhibitory w celu wzmocnienia kontroli nad nimi - tak samo Umbrella kontrolował innych mutantów. Drugi model został wysłany do Raccoon City gdzie zginął podczas wybuchu, był to Nemesis-T02. Był to jedyny model, który przeszedł długi okres szkolenia. Nie wiadomo, co ostatecznie stało się z dwoma pozostałymi modelami.

Wygląd[]

Nemesis jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobowości w serii Resident Evil. Jego ciało przeszywają ogromne macki, które służą mu do zatruwania organizmu jak i bezpośredniemu przebijaniu się przez ciało ofiary.Można u niego zauważyć również brak prawego oka, nosa i uszu.

Przypisy[]

Advertisement