Resident Evil Wiki
Advertisement
Resident Evil Wiki

Resident Evil 6 to następna nadchodząca cześć serii. Plakat gry został wydany 19 stycznia 2012 r. stwierdzając ze gra zostanie wydana 20 listopada 2012 r.; co zostało potwierdzone oficjalnym trailerem na stronie Youtube Capcomu. Jednak wydany został Captivate 2012 trailer który ukazuje nową wcześniejszą date premiery 2 październik 2012.

Historia[]

Czas gry toczy się między grudniem 2012 a lipcem 2013 roku, piętnaście lat po zniszczeniu miasta Raccoon przez rząd USA.[3]

Leon S. Kennedy[]

Prezydent Stanów Zjednoczonych ma zamiar wyjawić prawdę na temat miasta Raccoon podczas seminarium na Uniwersytecie Ivy w Tall Oaks. Niestety prezydent pada ofiarą zamachu terrorystycznego skierowanego na miasto. Leona S. Kennedy wraz z swą partnerką Heleną Harper podążają za pewnym mężczyzną przez kampus w poszukiwaniu jego zaginionej córki Liz. Podczas poszukiwań mężczyzna skarży się na dziwna wysypkę na skórze. W między czasie Leon dowiaduje się od Hunnigan, że większość mieszkańców miasta uległo epidemii.

Jake Muller[]

W państwie Edonia położonym w wschodniej Europie, poznajemy Jaka Mullera syna bio terrorysty Alberta Weskera. Jake podczas ucieczki z Edoni spotyka Sherry Birkin, córkę nieżyjącego już dr. Williama Birkina. Ściga ich podobny do tyranta stwór zwany Ustanak. Kierując się na spotkanie z Simmonsem, spotykają Leona i Helene.

Chris Redfield[]

Podczas nieudanej misji w Edoni (24 grudnia 2012)[1], pod dowództwem Chrisa Redfielda, śmierć poniosło wielu żołnierzy B.S.A.A. Załamany Chris opuszcza szeregi B.S.A.A. i popada w alkoholizm. Pier Nivans przekonuje go by wrócił do oddziału i zakończył zadanie by raz na zawsze zakończyć ataki bio-terrorystyczne.[4] Chris wraz z Piersem zostają wysłani do Chińskiego miasta Lanshiang gdzie nastąpił kolejny atak terrorystów.[3]

Ada Wong[]

Kampania Ady dostępna będzie po ukończeniu trzech głównych kampanii gry. Historia Leona, Jake i Chrisa ukazana zostanie z perspektywy Ady Wong. Będzie to jedyna kampania w której główny bohater nie ma partnera.

Bohaterowie[]

Demo[]

Capcom ogłosił, iż demo Resident Evil 6 będzie możliwe do ściągnięcia poprzez kod, który zostanie dołączony do gry na PS3 i Xbox Dragon’s Dogma.

Darmowe demo zostało już udostępnione 18 września na PlayStation Network i Xbox live.

Przypisy[]

Strony[]

Galeria[]

Okładki[]

Filmy[]

Szablon:Resident Evil 6

Advertisement