FANDOM

Resident Evil 6 to następna nadchodząca cześć serii. Plakat gry został wydany 19 stycznia 2012 r. stwierdzając ze gra zostanie wydana 20 listopada 2012 r.; co zostało potwierdzone oficjalnym trailerem na stronie Youtube Capcomu. Jednak wydany został Captivate 2012 trailer który ukazuje nową wcześniejszą date premiery 2 październik 2012.

HistoriaEdytuj

Czas gry toczy się między grudniem 2012 a lipcem 2013 roku, piętnaście lat po zniszczeniu miasta Raccoon przez rząd USA.[3]

Leon S. KennedyEdytuj

Prezydent Stanów Zjednoczonych ma zamiar wyjawić prawdę na temat miasta Raccoon podczas seminarium na Uniwersytecie Ivy w Tall Oaks. Niestety prezydent pada ofiarą zamachu terrorystycznego skierowanego na miasto. Leona S. Kennedy wraz z swą partnerką Heleną Harper podążają za pewnym mężczyzną przez kampus w poszukiwaniu jego zaginionej córki Liz. Podczas poszukiwań mężczyzna skarży się na dziwna wysypkę na skórze. W między czasie Leon dowiaduje się od Hunnigan, że większość mieszkańców miasta uległo epidemii.

Jake MullerEdytuj

W państwie Edonia położonym w wschodniej Europie, poznajemy Jaka Mullera syna bio terrorysty Alberta Weskera. Jake podczas ucieczki z Edoni spotyka Sherry Birkin, córkę nieżyjącego już dr. Williama Birkina. Ściga ich podobny do tyranta stwór zwany Ustanak. Kierując się na spotkanie z Simmonsem, spotykają Leona i Helene.

Chris RedfieldEdytuj

Podczas nieudanej misji w Edoni (24 grudnia 2012)[1], pod dowództwem Chrisa Redfielda, śmierć poniosło wielu żołnierzy B.S.A.A. Załamany Chris opuszcza szeregi B.S.A.A. i popada w alkoholizm. Pier Nivans przekonuje go by wrócił do oddziału i zakończył zadanie by raz na zawsze zakończyć ataki bio-terrorystyczne.[4] Chris wraz z Piersem zostają wysłani do Chińskiego miasta Lanshiang gdzie nastąpił kolejny atak terrorystów.[3]

Ada WongEdytuj

Kampania Ady dostępna będzie po ukończeniu trzech głównych kampanii gry. Historia Leona, Jake i Chrisa ukazana zostanie z perspektywy Ady Wong. Będzie to jedyna kampania w której główny bohater nie ma partnera.

BohaterowieEdytuj

DemoEdytuj

Capcom ogłosił, iż demo Resident Evil 6 będzie możliwe do ściągnięcia poprzez kod, który zostanie dołączony do gry na PS3 i Xbox Dragon’s Dogma.

Darmowe demo zostało już udostępnione 18 września na PlayStation Network i Xbox live.

PrzypisyEdytuj

  1. Youtube: Resident Evil 6 - Komentarz producenta
  2. Resident Evil 6 Trailer, Eurogamer (2012-04-10)
  3. 3,0 3,1 Capcom-Unity blog: 2012-02-15
  4. Chris Redfield E3 2012 demo

StronyEdytuj

GaleriaEdytuj

OkładkiEdytuj

FilmyEdytuj

Szablon:Resident Evil 6