Resident Evil Wiki
Advertisement
Resident Evil Wiki

Resident Evil: Wieczny mrok (ang. Resident Evil: Infinite Darkness) - animowany serial stworzony przez Netflix, który premirę będzie miał w 2021 roku. Akcja serialu będzie osadzona w świecie znanym z „Resident Evil”, popularnej serii gier komputerowych z gatunku survival horror, będzie toczyć się w dwóch liniach czasowych. Serial będzie łączył historię wielu starych postaci znanych z gier oraz filmów oraz pokaże nowe krwiożercze stworzenia, których nikt jeszcze nie widział. Premiera serialu odbędzie się 8 lipca 2021 roku.

Fabuła[]

W lipcu 2000 roku interwencja USA w wojnie domowej w Penamstanie kończy się niepowodzeniem, gdy helikopter wojskowy zostaje zestrzelony. Specjalna jednostka wojskowa, „Mad Dogs”, zostaje wysłana na miejsce katastrofy jako misja ratunkowa, ale okazuje się, że osoby z helikoptera stały się zombie. Incydent zostaje utajniony, a żołnierze wracają do Teksasu jako bohaterowie za walkę z partyzantami.

Sześć lat później, aktywistka Claire Redfield odkrywa dowody, które ujawniają ekspansywny spisek mający na celu ukrycie rozmieszczenia broni biologicznej. Tymczasem Biały Dom zostaje postawiony w stan gotowości po tym, jak kret kradnie ściśle tajne akta dotyczące Instytutu Nauk Biologicznych w Szanghaju, a wkrótce potem używa tam broni biologicznej. W następstwie incydentu, teraz również ukrywanego, operator armii Leon S. Kennedy spotyka się z Claire i odkrywa prawdę z tragedii w 2000 roku.

Postacie[]

Media[]

Zwiastun[]

Advertisement