Resident Evil: Wieczny mrok (ang. Resident Evil: Infinite Darkness) - animowany serial stworzony przez Netflix, który premirę będzie miał w 2021 roku. Akcja serialu będzie osadzona w świecie znanym z „Resident Evil”, popularnej serii gier komputerowych z gatunku survival horror, będzie toczyć się w dwóch liniach czasowych. Serial będzie łączył historię wielu starych postaci znanych z gier oraz filmów oraz pokaże nowe krwiożercze stworzenia, których nikt jeszcze nie widział. Premiera serialu odbędzie się 8 lipca 2021 roku.

Fabuła[edytuj | edytuj kod]

Pierwsza linia czasowa[edytuj | edytuj kod]

W pierwszej czternastoletnie siostry Jade i Billie Wesker trafiają do New Raccoon City. Życie w wyfabrykowanym korpo mieście zostaje im narzucone akurat wtedy, gdy intensywnie przechodzą okres dojrzewania. Im dłużej przebywają w mieście, tym bardziej zdają sobie sprawę, że dzieje się nim coś podejrzanego, a ich ojciec może skrywać mroczne sekrety. Sekrety, które mogą doprowadzić do zniszczenia świata.

Druga linia czasowa[edytuj | edytuj kod]

Akcja drugiej linii czasowej dzieje się ponad dziesięć lat później. Na Ziemi pozostało mniej niż piętnaście milionów ludzi i ponad sześć miliardów potworów — ludzi i zwierząt zarażonych Wirusem-T. Jade, teraz w wieku trzydziestu lat, walczy o przetrwanie w nowym świecie, prześladowana przez sekrety z przeszłości dotyczące jej siostry, ojca i niej samej.

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Media[edytuj | edytuj kod]

Zwiastun[edytuj | edytuj kod]