Web Spinners to gigantyczne pająki zmutowane do dużych rozmiarów przez pierwotną infekcję wirusa. Ironicznie, chociaż nazywa się „Web Spinner” (z ang. „przędący sieć”), ewoluowały one, nie potrzebując sieci, woląc bezpośrednio ścigać i atakować ich zdobycz.

Historia Edytuj

Web Spinners zostały stworzone w ramach pierwszego eksperymentu z Bronią biologiczną z wykorzystaniem stawonogów. Opracowany w Arklay Laboratory, przynajmniej niektóre z nich planowano zniszczyć przed epidemią wirusa t-Virus.

Biologia Edytuj

Pająki te zachowują swoje umiejętności chodzenia po ścianach i sufitach, przez co często atakują z nieprzewidywalnych miejsc. Jeśli zostaną zabite, wyrzucą z siebie dużą liczbę młodych pająków, które mogą gryźć i na ogół nękać wroga. Można temu zapobiec, wykorzystując broń ogniową, która pali młode.

Mogą też atakować z dystansu, plując na ich zdobycz, powodując zatrucie. W REmake, jeśli użyje się konkretnej broni (np. Strzelby), ich brzuch eksploduje w kierunku napastnika, uwalniając wszystkie swoje rezerwy trucizn, co może być trudne do uniknięcia, jeśli wróg jest blisko.

Ze względu na nieprzewidywalny charakter Web Spinner, badania B.O.W. nad nimi zostały zawieszone, a obiekty rzekomo zniszczone. Web Spinner miał mutagenną reakcję na próbę zabicia. Stało się znacznie potężniejsze i ponownie stosowało budowę sieci. To stworzenie było znane jako "Czarny Tygrys".

Rozgrywka Edytuj

W wersji z 2002 r. Web Spinner ma wartość HP od 990 do 1590 (w porównaniu do Chrisa i Jill odpowiednio 1400 i 960).

Występowanie Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.